Poniedziałek - Czwartek: 8:00 - 16:30
Piątek: 8:00 - 14:00

Pomoc

Pomoc zdalna dostępna jest w godzinach pracy działu serwisu tj.:

  • Od poniedziałku do czwartku: 8:00 - 16:30
  • Piątek: 8:00 - 14:00

Jak rozpocząć rozmowę poprzez czat?

  1. Aby rozpocząć czat, należy kliknąć przycisk Czat na górze strony.
  2. Po uruchomieniu pobranego pliku powinno pojawić się poniższe okno. Zgodnie z instrukcją, należy podać serwisantowi identyfikator Twój ID oraz unikalne dla każdego połączenia hasło.

    UWAGA! Nie należy zamykać tego okna do momentu zakończenia rozmowy.

Jak przygotować się do połączenia zdalnego?

  1. Aby rozpocząć połączenie zdalne, należy skontaktować się telefonicznie z działem serwisu oraz pobrać niezbędny plik, kryjący się pod przyciskiem Pomoc zdalna na górze strony.
    pomoc zdalna
  2. Po uruchomieniu pobranego pliku powinno pojawić się poniższe okno. Zgodnie z instrukcją, należy podać serwisantowi identyfikator Twój ID oraz unikalne dla każdego połączenia hasło.

    UWAGA! Nie należy zamykać tego okna do momentu zakończenia zdalnego połączenia.

O nas

Fakt

Firma Fakt powstała w roku 1992 w Gdyni. Od początku działalności nasza firma koncentruje się na tworzeniu pakietu oprogramowania finansowo-księgowego, wspierającego zarządzanie małymi i średnimi przedsiębiorstwami. W ramach naszej działalności prowadzimy szkolenia oraz doradztwo w zakresie oprogramowania produkowanego przez naszą firmę.

 

Kontakt


Fakt
81-552 Gdynia, ul. Wielkopolska 21/2

Tel: 58 622 66 00

E-mail: biuro@fakt.com.pl

Pracujemy w godzinach:
poniedziałek - czwartek: 8:00 - 16:30
piątek: 8:00 - 14:00

partenrzy partenrzy partenrzy partenrzy partenrzy partenrzy partenrzy partenrzy partenrzy partenrzy partenrzy partenrzy partenrzy partenrzy partenrzy partenrzy
Zamknij

Powiadomienie o danych cookie

Ta strona internetowa korzysta z danych cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z nich. Dowiedz się więcej